niedziela, 19 października 2014

White Store Białystok.


Cześć ! Dzisiejszy post chcę poświęcić nowemu sklepowi z moją ulubioną częścią garderoby, czyli sneakersami. W Białymstoku niedawno powstał sklep White Store, jest to nowy gracz na rynku sneakersowym, ale już widać, że ma duży potencjał. Właścicielem sklepu jest znany kolekcjoner butów i mój znajomy, który na forach znany jest pod pseudonimem "Pasha".  Piotrek - bo tak ma na imię właściciel, doskonale zna się na butach, technologiach i systemach, które znajdują się w poszczególnych modelach, więc każdemu pomoże dobrać idealne buty dla siebie.

Byłem w sklepie kilka razy i za każdym razem widać gołym okiem jak zwiększa się asortyment i możecie mi wierzyć - jest w czym wybierać.

W White Store znajdziemy również ubrania i dodatki takie jak sznurówki czy plecaki.

Myślę, że jeśli chodzi o bycie fanem jakiejś marki, to WS też spokojnie zaspokoi potrzeby każdego, w sklepie znajdziemy takie firmy jak :
Asics, New Balance, Intruz Clothing, Original Rope Laces, The Outfit, Puma, Life Happens, Adidas, Vans, Happy Socks, Enkelhet, Turbokolor, Nike, Phenotype, Herschel, Tube Laces.

Sam wystrój sklepu idealnie pasuje do nazwy. Dominuje kolor biały, z czarnymi dodatkami, na ścianie jest napis z nazwą firmy, który został zrobiony z czarnych sznurówek - pierwszy raz spotkałem się z czymś takim, za co ogromne gratulacje, bo wygląda to świetnie !.

White Store ma swoją stronę internetową White Store ONLINE ! KLIK
oraz swój fanpage, na który zapraszam : Fanpage White Store - KLIK !

Czas na małą fotorelację !








piątek, 10 października 2014

Białystok #2

Witajcie ! Niestety ostatnio nie mam prawie w ogóle czasu dla bloga ponieważ trochę szerzej zająłem sie handlem butami. Jednak jesli tylko mam chwile to zbieram materiały na bloga. 

Dzisiejszy wrzut to mój ostatni pobyt w Białymstoku, do którego jadę tworząc tego posta :)

Były to ostatnie dni lata więc wieczory bywaly już chłodne. Z tej okazji postanowiłem wrzucić na siebie kurtkę Penfield, która zakupiłem w sklepie J.Crew w Londynie.
Pod kurtka mam koszule Ralph Lauren
Czarne spodenki pochodzą z H&M 
Buty to Nike x Stussy All Court Mid
Całość dopełnia zegarek Omega Seamaster 

Co sądzicie o takim zestawieniu ?:)
www.instagram.com/szymonstanko 


































niedziela, 7 września 2014

Londyn #1

Cześć ! Ostatnio niestety mam bardzo mało wolnego czasu, przez co jest mało nowych postów.
Na całe szczęście mam mnóstwo zdjeć i postów już przygotowanych, wiec chociaż w ten sposób mogę wrzucać jakies nowości :)

Tak jak obiecałem w poprzednim poście ten wpis chce przeznaczyć na zdjęcia, które razem z Fashion on My Tippitoes zrobiliśmy w Londynie.

Zapraszam 

W Londynie znaleźliśmy sie ponieważ Ania - moja ciocia brała ślub i zaprosiła nas na swoje wesele.
Ceremonia bardzo mi sie podobała, Ania i Josh zadbali o najmniejsze szczegóły, aby ich dzień był idealny :)

Na ceremonii ślubnej miałem na sobie:
Marynarkę z Vistuli
Koszulę z Zary
Spodnie - Levis 511 Communer
Mokasyny - Zara

Pózniej na sama cześć weselną, która jest zupełnie inna niż w Polsce założyłem luźniejszą koszulę Ralph Lauren.


W Londynie byliśmy 10 dni, zwiedzalismy bardzo dużo, ale nie zapomnieliśmy tez o zakupach na Oxford St itd. :P

Gorąco polecam zwiedzenie takich miejsc jak Parlament Square, British Museum, Natural History Museum, National Gallery, Science Museum, Hyde Park i innych klasycznych miejsc w Londynie.

Bardzo polubiłem to miasto, ale niestety jest bardzo brudne i stwierdziliśmy z My Tippitoes, że Londyn jest fajny żeby przyjechać zobaczyć, wyjechać. Ale nie chciałbym tu mieszkać przez ten cały tłum ludzi, których mija się dzień w dzień.

Zapraszam do komentowania, lajkowania mojego fanpage, śledzenia mnie na Instagramie : www.instagram.com/szymonstanko

Oraz do sprawdzenia bloga mojej dziewczyny : www.mytippitoes.blogspot.com


Pozdrawiam !